Question and Answer Runde
Geschrieben von DonBilbo   
Freitag, 31. August 2007
Vor kurzem hat Driph-PG, seines Zeichens Community Manager für Universe at War, ein paar Fragen bezüglich der Installation und des Kopierschutzes von Universe at War beantwortet. Wer sich schon die ganze Zeit gefragt hat, ob Universe at War mit Internetaktivierung daherkommt oder gar fürchtet, dass man ähnlich wie bei Bioshock nur eine bestimmte Anzahl an Installationen frei hat, kann nun aufatmen. Die genauen Antworten findet ihr hier:

1)Will Universe at War limit the number of installations possible?
No. As long as the disc is in the drive, you can install/play on any machine you have access to.

2)Will the game install anything aside from just the files necessary for game to function?
No, we won't be installing anything nefarious along with Universe at War. Only files required for the game will be present.

3)Will the game be compatible with any type of monitor, be it Widescreen or non-Widescreen?
Yes.

4)Will the game require internet access to install?
Nope, no internet access is required to install Universe at War.

5)Will the game require PS3.0 capabilities?
What, no this is a 360 ga... Oh. No, Universe at War requires Pixel Shader 2.0.

6)Will the game use Starforce or Securerom for security purposes, if any at all?
No sir! We're using SafeDisc.
Letzte Aktualisierung ( Montag, 4. Februar 2008 )
 
< Zurück   Weiter >
© 2017 Universe at War.de
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.